.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بورس ارز از دستور كار خارج شد

شمال نیوز :راه‌اندازي بورس ارز فعلا از دستور كار خارج شده و به شكل قبل در دستوركار نيست،طرح‌هاي مكملي در دولت مطرح شده كه با توجه به افزايش درآمد‌هاي ارزي نفتي شهريور نسبت به مرداد‌،اميدواري نسبت به نهايي شدن آنها وجود دارد.
 
به گزارش ايسنا، محمد نهاونديان، رييس اتاق بازرگاني،صنايع و معادن و كشاورزي ايران، ضمن اعلام خبر فوق خاطرنشان كرد:با اجراي اين طرح‌هاي مكمل، فعالان اقتصادي مي‌توانند به آينده اطمينان بيشتري داشته و نياز‌هاي خود را برطرف كنند.
 
وي كه در نشست شوراي گفت‌وگو سخن مي‌گفت، درباره‌ طرح مكمل توضيح داد:با اجراي اين طرح مشكل اصلي محدود‌ شدن عرضه‌ي ارز از سوي بانك مركزي در بازار ارز از بين مي‌رود.
 
او با بيان اين‌كه در اين طرح نياز‌هاي ارزي اولويت‌هاي هشت‌گانه كالاها (اولويت‌هاي سوم تا دهم) كه پيش از اين متوقف شده بود، برطرف مي‌شود، گفت: نه تنها بلاتكليفي براي توليد‌كنندگان به پايان مي‌رسد، بلكه نياز‌هاي اصلي اين گروه‌ها تامين مي‌شود.
 
نهاونديان خاطرنشان كرد: اجراي بورس ارز مرحله بندي شده و در مرحله‌ مديريت، بانك مركزي اقدامات بيشتري انجام مي‌دهد و به عرضه‌ي بيشتر ارز در بازار آزاد مي‌پردازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : بورس ارز , شمال نیوز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.